Alleen personen die hun bedrijf in België hebben gevestigd, mogen een account aanmaken op de Belgische website.
U kunt de prijzen van de webshop nog niet zien omdat u een account nodig heeft om onze prijzen te kunnen zien. U kunt ook proberen een offerte aan te vragen.
Na het aanmaken van uw account, kan het nog een aantal dagen duren voordat u deze kunt gebruiken. Onze collega's valideren uw gegevens en zullen vervolgens u een mail sturen met de inloggegevens. Wacht u al langer dan 3 dagen? Neem dan contact met ons!
Iedereen kan een webshop account aanmaken via https://nbsscientific.be/nl/maak-een-account-aan/. Met een webshop account bent u in staat om producten te bestellen, prijzen te zien en nog veel meer voordelen. Maak nu uw gratis webshop account aan! Let op: Het duurt een paar dagen om uw webshop account aan te maken en zodra het klaar is, ontvangt u uw inloggegevens via e-mail.
Er zijn verschillende manieren hoe een order kunt plaatsen. Een order kan geplaatst worden door uw order te sturen naar info@nbsscientific.be. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met onze collega’s via +31 (0)36 549 1010 Daarnaast kunt u ook een account aanmaken op onze website en online een order plaatsen.
Doorgaans hebben wij zo veel mogelijk informatie nodig om een order te kunnen verwerken. Wij hebben informatie nodig over het bedrijf waar u voor werkt: Voornaam Achternaam Functie Bedrijfsnaam BTW nummer, Factuur -en afleveradres Emailadres voor orderbevestigingen Emailadres voor de facturen. Ook hebben wij een referentie –of ordernummer nodig.
Als u een web order heeft geplaatst, kunt u dit in uw account bekijken. Voor meer informatie over uw orders via een andere weg, neem contact met ons op via info@nbsscientific.be.
Doorgaans 30 dagen na factuurdatum.
Ja.
Bij bulk aankopen kunt u een offerte aanvragen bij Sales waar kortingen in kunnen worden overeengekomen.
Indien op voorraad wordt het product de volgende dag uitgeleverd. Indien wij het product moeten bestellen is de verwachtte levertijd 4/ 6 weken.
Nee dit is helaas niet mogelijk, u dient na de orderbevestiging die u van ons ontvangt alles te controleren, indien er iets niet klopt dit gelijk melden.
Onze verzendmethode is via UPS. Deze worden in een kartonnen doos verpakt. Steriele producten worden in de originele steriele verpakkingen vervoerd.
U kunt een email sturen met foto, dan zullen wij deze in behandeling nemen als zijnde een klacht. Daarna wordt indien de klacht terecht is het product opnieuw geleverd.
Indien er spullen ontbreken graag ons een email sturen met uitleg en eventueel foto’s. Onze collega’s zullen deze dan zo spoedig mogelijk behandelen.
Indien mogelijk altijd een handtekening plaatsen voor ontvangst.
U hoeft niet specifiek ergens rekening mee te houden. Bij apparatuur en andere gevoelige onderdelen, zullen onze dozen voorzien zijn van een “this side up” sticker. Gelieve de doos niet te accepteren indien de doos verkeerd om is geleverd en graag een melding maken. Bij producten met clean-room conditions, zullen de clean-room zakken in een kartonnen doos vervoerd worden. Gelieve niet te diep in de doos te snijden om te voorkomen dat de clean room zakken kapot zullen gaan.
Het kan wel eens een keer voorkomen dat uw bestelling later word geleverd dan gewenst. Dit kan verschillende oorzaken hebben, artikel niet op voorraad, vertraging bij het verzenden. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levering.
Zie terms and conditions.
Lees meerIn geval van een bestelling van een verkeerd product, gelieve contact opnemen met de sales afdeling: deze zal dit verder behandelen.
Het lijkt erop dat u uit komt, klopt dat?